Պիդռոկրատիա կամ առաջ դեպի երկնագույն իշխանություն

Posted: Փետրվարի 8, 2012 in Uncategorized
Պիտակներ՝ , , , , , ,

Բա, ժողովուրդ ջան, ասել ռուսներ՝ դոպռիգալիս: Էս վերջերս ուշադիր հետևում եմ Ռուսաստանյան քաղաքական իրադարձություններին ու մինչ մեր մոլի արևմտամոլները հիացմունքային լոզեր են կաթացնում, գովերգում են ռուսաստանյան ընդդիմադիրներին ու քլնգում Պուտինին, ես փորձում եմ զտել օբյեկտիվ ինֆորմացիան քարոզչությունից ու առհասարակ ծանոթ լինել հնչեցվող թեզերին ու կոչերին: Հիմա բուն թեմային անցնենք:
Իսկ դուք գիտեք, որ տվյալ շարժման կազմկոմիտեի անդմաներից մեկը կարծիք է արտահայտվել, որ ընդհանրապես անհրաժեշտ է իշխանությունների բերել հնարավորինս չափ մեծ թվով հոմոսեքսուալիստների: Պատճառաբանությունը պարզապես ժեշտակուռ է. վիդիտե լիիիիի, գալուբոյները շատ կիրթ են, ոչ ագրեսիվ, նպատակաուղղված ու կամային բարձր հատկանիշներով…շշ

Հիմա կասեք էհ մեզ ինչ, թե ռուսաստանում ով՝ որ պատովա գլուխը տալիս: Ուրեմն, ժող ջան, պետք է հասկանալ, որ մեր շարքերում էլ պիդռոֆիլների քանակը գնալով աճում է ու ներկայիս տենդենցների պահպանման դեպքում, հեռու չէ այն ժամանակը, երբ մեր մոտ կհայտնվեն այս մառազմատիկ տեսակետի կողմանկիցներ, ովքեր իրենց հին երգը՝ մարդու իրավունքների, տոլերանտության, ազատության, քաղաքակրթության մասին կհավելեն նոր մուտիլովկեքով, թե չոլի գ… էհ, տափաստանային արվամոլը ապրիորի էֆֆեկտիվ մենեջեր է, որն ունի ուժեղ կամային հատկանիշներ ու զարգացած աշխարհայացք: Ըստ իս, հարցը ոչ թե նրանում է, թե արդյոք հավանական է նման սցենարը, թե ոչ, այլ նրանում, թե երբ այս սցենարը կյանքի կկոչվի:

Հ.Գ. … և 2022 թվականին, վերջնականապես զարգացած ու եվրոինտեգրված ՀՀ-ի նախագահ կնտրվի Ստասիկ Արվամոլյանը, իսկ նրա Առաջին տիկինը կլինի Էդմոնդինյո Պուպսիկյանը…

Հ.Գ.Գ. Առռռռը հա իրանց, թե տենց բան կթողենք:

Մեկնաբանություններ
  1. Բլոգ Նյուզասում է՝

    Ձեր գրառումը տեղ գտավ http://www.BlogNews.am կայքում: Շնորհակալություն:

    Like

  2. ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

    Էս ինչ վառված ես դու գեյերից :))) Հետն էլ ինքդ էլ անտիլիբերաստ 😀

    Դե, եթե չգիտես, Բեռլինի քաղաքապետը գեյ ա, Համբուրգի նախկին քաղաքապետներից մեկն էլ, ինչպես որ Գերմանիայի արտգործնախարարը: Փարիզի քաղաքապետն էլ ա գեյ: Կանադայի Վիննիպեգ քաղաքինն էլ: Ու շատ տարբեր տեղեր: Իսկ եթե չգիտես, ապա իմացի, որ հին դարերում էլ շատ գեյեր ներառված են եղել պետական ու ռազմական տարբեր ոլորտներում:

    Չգիտեմ, աղվեսի պատմությունն ա, ու քիթդ մի գեյի չի հասել, թե ուղղակի ինքդ քեզ ես ներսից ուտում, բայց էս ատելությունդ ոչ մի լավ բանի էլ քեզ չի հասցնի:

    http://ourmine.wordpress.com/2010/05/02/gaysinpolitics/
    http://ourmine.wordpress.com/2010/03/04/dangerousgay/

    Ինչպես ասում են, «գողն առաջինն է բղավում բռնիր գողին»: Վերջերս ծածուկ գեյերն աչքի են ընկնում անհանդուրժողականությամբ այլ գեյերի նկատմամբ…

    Like

    • antiliberastասում է՝

      մատաղ, Աստված ոչ անի քիթս գեյերին հասնի:ՃՃՃ
      ու առհասարակ, որտեղից եք վերցնում էդ տուֆտա լոգիկան, որ եթե քլնգում ես ինչ որ բան կամ ինչ որ մեկի, ուրեմն դունչը չհասնելու մոմենտա? Հիմա ես բռնաբարողներին էլ եմ վատ բերաբերվում, նշանակումա ես ինքս լատենտ բռնաբարող եմ?:ՃՃՃՃ
      բեռլինի քաղաքապետը գոմիկա, դրա համար ել բեռլինում գոմիկությունը շատա ու ովա ասել, որ քաղաքապետ կամ մինիստր կամ եսիմ ով լինելը դեռ էդ երևույթը նորմալա դաձնում? ես քեզ ավելի հետաքրքիր ստատիստիկա ասեմ? սերիական մարդասպանների ու մանիակների ճնշող մեծամասնություննա գոմիկ եղել, սրան ինչ կասես?
      ու առհասարակ, նման գրառումներով ես նպատակ ունեմ քչացնել քո մտածելակերպով մարդկանց թիվըը ու իրենց ազդեցությունը չկողմնորոշված մասսայի վրա:Ճ

      Like

      • ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

        Կարա՞ս մեկ-երկու լուրջ հղում տաս, որ սերիալ մարդասպանների մեծ մասը գեյ ա եղել (տենանք 30-70-ականների սովետի ցենզուրայի տակով անցած գրքեր ա, թե՞ քրիստոնյա «գիտնականների», կրոնի ու նախապաշարմունքի վրա հիմնված պսևդոգիտական նյութ):

        Like

      • ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

        Ըհը, տեսա՞ր, որ փորձում էիր փաստը սխալ ձևով ներկայացնել. «սոդոմականությամբ» կարող են «զբաղվել» թե՜ հետերոսեքսուալ, թե՜ բիսեքսուալ, թե՜ հոմոսեքսուալ մարդիկ: Դու չես տարբերում սեռական կողմնորոշումը սեռական վարքագծից: Ու ավելին. եթե գնանք բանտեր (ցանկացած տեղում), բանտարկյալների սեռական կողմնորոշումը պարզենք, կստացվի, որ բանտարկյալների մեծ մասը հետերոսեքսուալ ա, շատերը` ամուսնացած, ընտանիք ու երեխա ունեցող: Դա կնշանակի, որ հետերոսեքսուալներն ավելի շատ են հանցագործ, քան հոմոսեքսուալները՞: Լռիվ սխալ լույսի ներքո ես փորձում դիտարկել փաստերը: Էստեղ սեռական վարքագիծ ա, ոչ սեռական կողմնորոշում: Ընդ որում, մանկության ընթացքում հաճախ բռնության ենթարկված երեխաների մասին ա խոսքը, ոչ միջին երեխաների: Կամ չես հասկանում, կամ էլ փորձում ես խաբել մյուսներին:

        Like

    • antiliberastասում է՝

      Պայծառատես ջան, երևումա էդքան էլ պայծառատես չես, բայց դե արի կետ առ կետ բմբուլներդ քամուն տամ:Ճ
      1. Սոդոմականությունը դու մեկնաբանում ես որպես բաննալ անալ սեքս, այնինչ դրա բիբլիական հասկացողությունա ու հոմանիշա արվամոլության: Էս քեզ մի շահարկում:
      2. Դու բերեցիր Չիկոտիլլոյին, Գեյսիին ու Դամմերին հավասարեցրիր ինչ որ սովորական հանցագործի, ասենք ջեբկիրի հետ… ես քեզ երկրորդ շահարկումը:
      3. Ես ի սկզբանե այն կարծիքին եմ, որ հոմոսեքսուալիզմը հոգեկան շեղումա, որը առաջանում է կամ ինչ որ տրավմայից, կամ էլ արժեհամակարգիօ խեղաթյուրվածությունից, այնպես որ դու էդ մասով ինձ չհակասեցիր:Ճ
      4. Ու հերիքա լսես էն ինչ որ շատ ես ուզում լսել, տվյալ տեսանյութում բացի սոդոմականություն բառից մի 10 անգամ հնչեցվումա կոնկրետ հոմոսեքսուալիզմ բառը: Ես էլ քեզ երրորդ շահարկում:

      Հ.Գ. Հավատա, ես հասկանում եմ, ամեեեն ինչն էլ հասկանում եմ տվյալ թեմայում, նամանավանդ եթե խոսքը գնում է հոմոսեքսուալիզմի պռոպոգանդային:Ճ Գործսա տենց հասկանում ես?

      Like

      • ՊԱՅԾԱՌաՏեսասում է՝

        Դու առաջին հերթին քո բմբուլների մասին մտածի, դրանց տակից մեկ ա անգրագիտությունը երևում ա ;)))

        1. Սոդոմականության մասին ասածդ ճշմարտության մի մասն ա ընդամենը. միջնադարում եթե քրիստոնյա տղամարդը մահմեդական կնոջ հետ սեռական հարաբերություն ունենար, դա էլ էր սոդոմականություն համարվում: Նույնիսկ եթե ամուսնացած տղամարդը և կինը միմյանց հետ ոչ «մեսսիոներական» պոզայով սեռական ակտով զբաղվեին, դա էլ էր դիտարկվում որպես սոդոմականություն: Ահա մի աղբյուր, որտեղ կարող ես սոդոմականության մասին ընթերցել. http://issuu.com/sevak/docs/k._badalyan_-_sexual_diversity_guide

        Սրան գումարած, որոշ եկեղեցիներ թյուր մեկնաբանություն են տալիս Սոդոմի ու Գոմորի պատմությանը` այն կապելով հոմոսեքսուալության հետ: Խորհուրդ կտամ ինքդ էլ կարդաս բիբլիան, ու հետևություններ անես. հոմոսեքսուալության մասին ա՞, թե՞ էն ա ասում, որ խմբակային բռնաբարությունն ու հյուրասիրության օրենքների խախտումն անընդունելի է… կարող ես իմ գրած նյութն էլ ընթերցել. http://ourmine.wordpress.com/2012/01/10/sodom/

        2. Բոլոր մարդիկ էլ մարդ են, ու Չիկոտիլոն էլ, մյուսներն էլ երեխա էլ են եղել, ու սովորական մահկանացուներ են, ուստի «հավասարեցնելու» խնդիր չկա… թե՞ իրենք քեզ համար մեծ կուռքեր էին, որոնց չպետք է «հավասարցենել» սովորական ջեբկիրների հետ: Էս տեսանյութը հանողը հիմնարար գիտական նյութ չի, պոպուլյար դոկումենտալ ֆիլմ ա: Ընդ որում, ինքն ընդհանուր թվեր ու գիտական համեմատություններ չի անում` հետերոսեքսուալ և հոմոսեքսուալ սերիալ մարդասպանների միջև: Նորից փորձում ես սխալ համեմատություն անել: Սենց լավ համեմատություն կա. «Ամեն օր արևը ելնում է ու մայր է մտնում, ու ամեն օր մարդասպանություններ են տեղի ունենում: Սակայն դա չի նշանակում, որ եթե արևը չլիներ, սպանություններ չէին լինի»: Դու ապատեղեկատվություն ես փորձում տարածել, ընդ որում հիմնվելով ԸՆԴԱՄԵՆԸ մի պոպուլյար դոկումենտալ ֆիլմի վրա:

        3. Դու կարող ես մտածել, որ Ավստրալիա մայրցամաքը գոյություն չունի, կամ որ երկնքում կա սպիտակ մորուքով մի պապի, որ անընդհատ քեզ հետևում ա, քո ենթադրությունը գիտության հետ քիչ կապ ունի: Հաշվի առ առաջատար մասնագետների կարծիքը. Առողջապահության միջազգային կազմակերպություն, Հոգեբանների ամերիկյան ասոցիացիա, Հոգեբանների նորվեգական ասոցիացիա, Հոգեբանների չինական ասոցիացիա, Հոգեբանների ճապոնական ասոցիացիա, Հոգեբույժների ամերիկյան ասոցիացիա, Հոգեվերլուծաբանների ամերիկյան ասոցիացիա … … …

        4. Չգիտես ինչու չորրորդ կետի տակ գալիս է երրորդ շահարկում… հմմ… սրա մասին կպատասխանեմ, իսկ գործդ չգիտեմ որն ա… անտիլիբեռաստիայո՞վ ես զբաղված :)))

        Like

    • antiliberastասում է՝

      Նայի Սևակ ջան;) ես գիտեմ, որ դու ակնկալում ես ինձանից քո համար սորվորական դարձած տոնայնություն ինձանից, բայց դե վռոդե խելացի ես երևում, հասկացար, որ պռովոկացիաների չեմ տրվում, նենց որ թրգենք էդ մանկապարտեզը լատենտ գոմիկ լինելու մասին, բմբուլների և այլն ու բուն թեմային անդրադառնամ:
      Հասկանում ես, ես ավելի հակված եմ հավատալու էն քո ասած պապիկի սպասավորների, այսինքն քահանաներին ու իմ եկեղեցու դիրքորոշմանը, քան քո կամ ինչ որ այլ լոբբիստի: Մյուս բանը, որին ցանկանում եմ անդրադառնալ, դա հերթփական շահարկումն է` պետք չի կաթոլիկ եկեղեցու արած չարածները վերագրել նաև մեր եկեղեցուն:
      Անցանք առաջ, դոկումենտալ ֆիլմը ուղղակի հանրամատչելի հղում էր, ես իհարկե կարամ ավելի հանգամանային գիտական աշխատանքներ բերել, եթե ուզենաս, համոզված եմ, որ ինքդ էլ քաջատեղյակ ես, ուղղակի չէի ուզում քննարկումը դարձնել երկու ումնիկի էմպիրիկ զրույցի:
      բոլորն էլ ժամանակին երեխա են եղել, բայց դատողություններ ու համեմատականներ անում են սովորաբար ըստ արժանավույնս գնահատելով նրանց գործերը ու ապրած կյանքը: Ուստի համաձայնվի, որ զուտ երեղա լինելու փաստը չի նույնացնում չիկոտիլոյին ջեբկիրին:
      Առաջատար մասնագետների մեջ գեյեր չկան? կամ ասենք ենթադրենք գեյ մեծահարուստներ ու ազդեցիկ մարդիկ չկան, որոնք կարող են ազդակներ կիրառել քո ասած ասսոցիացիաներում համապատասխան որոշման ընդունման համար?:Ճ
      4 կետրը դեռ չեն նշանակում հենց չորս շահարկում, ուղղակի առանցքային դրույթները ավելի ընդգծելու համար էր համարակալված:

      Like

      • antiliberastասում է՝

        Հ.Գ. սերիական մարդասապանների մասին էլ.. ուրեմն մեր դարում գոյություն ունի օֆֆիցիալ համաշխարհային ստատիստիկա, այդ թվում սերիական մարդասպանների: Նման ստատիստիկ տվյալները հանգիստ կարելիա գտնել գուգլով թեկուզ: Եթե սերիական մարդասպանների մեջ հոմոսեքսուալիստների թիվը մի 60-70 տոկոսի կարգիա, ապա կաննիբալիզմի դիմած մարդասպանների 90 տոկոսնա արդեն… ու էդ էն դեպքում, որ նույնիսկ ամենաերկնագույն երազանքներում խոսվումա իբր ամեն 5րդ մարդնա հոմոսեքսուալիզմի հակված… ոնց ասում են, թվերը խոսում են ամեն ինչի մասին չէ?:Ճ

        Like

      • ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

        Հա, արի շատ չխորանանք, չնայած հղումները չեն խանգարի: Ուղղակի մի բան ասեմ. էդ քո ասած մեծահարուստները, որ ազդակ են կիրառում, իհարկե կարող է լինել: Ուղղակի պատմականորեն հակառակն ա էղել: Օրինակ շատերը գիտեն, որ որոշ ժամանակ հոմոսեքսուալությունը եղել ա հիվանդությունների շարքում: Բայց քչերը գիտեն` ինչու: Գիտե՞ս ինչու: Որովհետև քրիստոնյա մի պսևդոգիտական էր էդպես որոշել` հիմնվելով իր կրոնի ու սեփական սոցիալական նախապաշարմունքների վրա: Նույնն էլ ընդհանրապես հոմոսեքսուալությունը կլինիկական լույսի ներքո դիտելու մասին: Էստեղ (http://issuu.com/sevak/docs/gay_mouvement), որ հինգերորդ էջում Կրաֆտ Էբինգի մասին կարդաս, կտեսնես, որ պատմականորեն հենց լռիվ հակառակ ա եղել. կրոնապաշտ մարդիկ են էդ ազդակները կիրառել` ազդելով օրենքի ու գիտության վրա, տարածելով իրենց նախապաշարմունքները:

        Like

      • ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

        Հմ… հոգևորականներին ավելի ես հավատո՞ւմ… էն, որ ասում ա Թեղուտը նորմալ վիճակում ա… էն, որ կնոջ ձեռք ա ջարդում փողոցում… մդա… դա շատ բանի մասին ա ասում…իսկ եկեղեցուն վերագրելու հետ կապված` կրոնը մեկն է. քրիստոնեություն: Ու եթե քրիստոնեության մասին ենք խոսում, երկուսինն էլ նույնն է: Դրան գումարած մեր հոգևորականներն էլ են տարբեր «հերոսություններով» աչքի ընկել ու ընկնում (թե լավ, թե վատ) …

        ու եթե գիտնականը գեյ լինի, ուրեմն իրա խոսքը անաչառ չի լինի՞… այսինքն եթե դու հայ ես, համալսարանում, գիտության մեջ ոչ մի հայի մասին չպետք ա գրե՞ս… կամ արական սեռի ես, ուրեմն արական սեռի ոչ մեկի մասին ոչ մի բան չպետք ա գրե՞ս… մդա… twisted

        Like

    • sovorakanասում է՝

      Պայծառ ապեր ես տենց չգիտեմ թե որ երկրի որ պաշտոնյան ինչ ա եղել բայց են որ նրանք գեյ են եղել ու եղել են էտ պաշտոնին էտ դեռ չի նշանակում որ մեր երկրում էլ ինչ որ պաշտոնյա պիտի գեյ դառնա, կամ էլ չի նշանակում էլի որ ես գեյ չեմ չեմ կարա մի քանի տարի հետո դառնամ պաշտոնյա…

      Like

    • antiliberastասում է՝

      Սևակ, ըստ իս, ինքը շեղումա, հոգեբանական բույթի, ոչ ֆիզիոլոգիական: Որպեսզի պարզ լինի նաև մյուս կարդացողների համար, չեմ ուզում բարդ հոգեբանական տերմինալոգիայի դիմեմ, այնպես որ գրեմ հանրամատչելի.
      Հոմոսեքսուալիզմը ըս իս արդեն անբնականա ու չի կարող նորմալ լինել, որովհետև հակասումա հիմնական բնազդին ու չի հանդիպում բնության մեջ… արի չանդրադառնանք բիսեքսուալիզմին որոշ կենդանիների, կամ արհեստական պայմաններում եղած բացառություններին. Ընդ որում, բնության մեջ անգամ բիսեղուալիզմը հանդիպում է միմյայն արական սեռի կենդանիների մոտ… մյուս ֆակտորը, որ կարևորում եմ, որ սեքսուալությունը բնածին չէ, քանի որ նորածին երեխան չունի սեքսուալություն, դա ձեռքբերովի է ու պայմանավորված է տարբեր հանգամանքներով….
      Իսկ լոբբինգի պահը երկուսս էլ լավ հասկանում ենք, որ ոչ միայն կարա այդպես լինի, այլ այդպես էլ կա:Ճ նույնն էլ քարոզչության պահը

      Like

      • ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

        Դե, դե… անբնական ա… բնության մեջ բացառություններ ա… սև կարապների 25 (ՔՍԱՆՀԻՆԳ) տոկոսը բացառություն ա, հա՞: Հետն էլ անբնական պայմաններում: Դելֆիններն ու կետերը բաց օվկիանոսներում, պինգվիններն անտարկտիդայում անբնական են… հմմ… դե տենում ե՞ս, քո ամբողջ դոկտրինան կառուցված ա թյուր ապատեղեկատվության վրա. http://www.youtube.com/watch?v=iCTsNh4bPEg&feature=g-upl&context=G28351f4AUAAAAAAABAA

        Բնության մեջ հոմոսեքսուալություն էլ կա, էդ ուրիշ հարց, որ քո ասած պատմաբանի նման դու էլ չես ընդունում մի պարզ փաստ` հոմոսեքսուալությունը բնական երևույթ ա. http://www.facebook.com/note.php?note_id=198862676802916

        Հենց պատմաբանի պահով էլ` կարա լինի ասածդ, ու կան նաև թուրք Օրհան Փամուկներ ու տարբեր մասնագիտության մարդիկ, որ ներողություն են խնդրում ցեղասպանության համար: Ասածդ գոմիկն էլ, գետեռիկն էլ, բիսիկն էլ կարան թե՜ անկողմնակալ լինեն, թե՜ կողմնակալ, ու սեռական կողմնորոշումն էստեղ առաջնային ֆակտոր չի:

        Like

      • antiliberastասում է՝

        ախր հասկանում ես, ասածս լոբբին ու պրոպոգանդան հենց այ սենց ռոլիկներն են նաև:Ճ այսինքն պատահական կադրեր, որ իրար կպցնելով 5 րոպեանոց ռոլիկա ստցվել: Հասկանում ես, չի կարա դա կենդանիների մոտ բնական լինիօ, որովհետև իրանց մոտ բազմացման բնազդը հիմնական ազդակնեռից մեկնա:ՃՃՃ

        Like

      • ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

        Իսկ ո՞վ ասեց, որ մեկը մյուսին հակասում ա, կամ որ տարին տասներկու ամիս կենդանիները բազմանում են: Շաաատ նեղ ես ընկալում: Միհատ էլ ասա, որ սեքսը մենակ բազմանալու համար ա ու կողմ քաշվի ;)))

        Like

      • ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

        Սա հինգ րոպեանոց չի. մի ամբողջական դոկումենտալ ֆիլմի առաջին մասն ա, ու բոլոր մասերն էլ հասանելի են: Տեսա՞ր, թե ոնց էին քո ասած պրոպագանդան անում` կենդանիներին մեղադրելով «անբնական» ու «քրիստոնեական արժեքներին հակասող» վարք ցուցաբերելու մեջ :))) Այ տեսա՞ր, թե ոնց են էդ լոբբինգն ու պրոպագանդան իրականացրել` ցենզուրայի ենթարկելով գիտական փաստերը ;)))

        Like

      • antiliberastասում է՝

        Օրհան Փամուկներն էլ կատաստռոֆիկ ճնշող փոքրամասնություն են ներկայացնում իրենցից:

        Like

      • ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

        Ճիշտը որ ասեմ, ես չեմ հասկանում լոբբինգ ու պրոպագանդա ասելով դու ինչ ի նկատի ունես:

        Like

      • antiliberastասում է՝

        ի նկատի ունեմ լոբբինգ ու պրոպոգանդա:Ճ իրանց դասական իմաստով…

        Like

    • antiliberastասում է՝

      Հոգևորականները տարբեր են լինում, իրենքել են մարդ: Վստահեցնում, նրանց ում ես եմ վստահում, քո ասած հարցերում մեղադրել չես կարող: Քրիստոնեությունը մեկն է, դրա ճյուղերը տարբեր ու միշտ չի որ մի ճյուղի մոտեցումը համընկնում է մյուս ճյուղին: Հոմոսեքսուալիզմի հարցով իմ ճյուղի դիրքորոշումը հստակ է ու ըստ իս հիմնավորված:
      Ինչ վերաբերումա գիտնականին, արի պատմաբանի օրինակը քննարկենք: Տեսկանորեն կարա ադրբեջանցի փայլուն պատմաբան լինի, բայց ինքը կարա վատ զգա չէ պատմության օբյեկտիվ լուսաբանումից ու էդ ժամանակ ինքը կսկսի ապացուցել որ հայերին Պետրոս Մեծնա եսիմ որտեղից բերել: Նույնն էլ հոգեբանի հետ կարա լինի եթե ինքը գոմիկա: Ինքը կարա զերծ մնա ինքնախաբեությունից կամ տրիվիալ խաբեությունից, բայց կարա նաև փորձի ապացուցել որ գոմիկության գեն գոյություն ունի… չի կարա տենց լինի?

      Like

    • antiliberastասում է՝

      Իսկ ով ասեց որ շները սեքսով զբաղվում են բացի բազմանալուց այլ նպատակով? ես ասեմ ավելին, եթե չեմ սխալվում, գիտութնիյանը հայտնի է մենակ երկու արարած, որ սեքսով զբաղվումա հաճույքի համար էլ` մարդը և դելֆինը: Իսկ ականջներից ձգաց “փաստերով” լցված ռոլիկենրը հենց էն քարոզչական մեխանիզմի մասն են կազմում, որը դու տենց համառորեն հերքում ես:

      Like

      • No-gay-no-cry:Dասում է՝

        օրինակ իմ շունը իմ կրկնակոշիկների հետ է սեռական հարաբերություններով զբաղվում ու իմ կարծիքով մենք պետք է օրինակ վերցնենք շներից, քանի որ կարևորը սեռական հաճույք ստանալն ա են օբյեկտից, ում սիրում ես: Իսկ իմ շունը անհույս սեր է տածում դեպի իմ կոշիկները :Ճ

        Like

      • ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

        Հմ… ասենք կյանքում ինքդ չես տեսել, ինտերնետի դարում է՞լ չես տեսել երկու արու շուն, որ սեռահարաբերվում են միասին… յութուբում մի քանի բառ գրես, արդեն գոնե մի քանի տասնյակ արդյունք կտեսնես: Դե որ մտածում ես, որ կենդանիները միայն բազմանալու համար են սեռական հարաբերություն ունենում…

        Մի խոսքով, քո բլոգը, քո մտքերը, քո ֆոբիաները: Ամեն մի մեկնաբանության վրա ժամանակ չեմ ծախսելու: Ես անգրագիտության ու թյուր տգիտության դեմ առաջարկել եմ գիտելիք, տեղեկատվություն: Ամեն մեկն իրեն համար է պատասխանատու, պախարակվեք ու չոփչփացեք տգիտության մեջ ինչքան որ ուզում եք: Մեկի ֆոբիաշատ կարծիքը երևույթի մասին շատ բան չի փոխի: Կարաս մտածես, որ ուռենին էլ «անբնական ու աննորմալ ա», որովհետև ի տարբերություն մյուս ծառերի տերևները ներքև ա աճում, ոչ վերև: Քո խնդիրն ա, դրանից ուռենին չի փոխելու իրա ճյուղերի տեսքն ու ձևը: Ձեզ ձեր անհանդուրժողականությամբ ներսից կերեք ինչքան որ ուզում եք 😉

        Մի բան էլ. հոմոֆոբը գեյ լինելու հետ կապված… հիշենք, որ Աբդուլ Համիդի մայրը հայուհի էր, իսկ Հիտլերն էլ ուներ նաև հրեական արմատներ: Ու դպրոցական տարիներին, եթե տեսել եք, լինում են տղաներ, որ իրենց սիրելի աղջիկների մազերն են քաշում, անընդհատ փորձում են ցավ պատճառեն` չգտնելով ինքնաարտահայտվելու այլ միջոց: Նույնն էլ որոշ գեյերի դեպքում ա. ոչ մի այլ միջոց չգտնելով` դիմում են հոմոֆոբիայի (չի նշանակում, որ ամեն մի հոմոֆոբ գեյ ա, բայց շատ բան ա ասում սա…):

        «Երբ խաղաղություն ես գտնում ինքդ քեզ հետ, դառնում ես մի անհատ, որ կարող է խաղաղությամբ ապրել ուրիշների հետ»:

        «Խորհի՜ր, թե ինչ դժվար է ինքդ քեզ փոխելը, և կհասկանաս, թե ինչ չնչին են այլոց փոխելու քո հնարավորությունները»
        Գյոթե

        Ուրիշների նկատմամբ ամեն մեկի վերաբերմունքը տարբեր է: Ամենայնիվ, ուրիշը ուրիշ է, ու բոլորը միանման չեն: Ու ինչքան էլ տվայտվեք, հոմոսեքսուալությունը, ինչպես որ մյուս սեռական կողմնորոշումները, որպես բնական երևույթ, չեն վերանա, ոնց որ չեն վերացել մինչև այժմ 🙂 Բոլորը միանման չեն լինի 🙂 Բազմազանությունը գեղեցիկ բնական երևույթ է 😉 http://youtu.be/H_w-siYDrU0

        Հաջողություն:

        Like

  3. Haykասում է՝

    Հաաաաա…. բարդ ա ախպեր վիճակը, ոնց են ասում հրատապ ճիշտ լուծում ա պետք տալ, ոնցոր ինձ ասեց մի հանչարեղ տաքսու վարորդ, որի հետ քննարկում էինք ես հոդվածը, 😀

    Like

  4. Jxaynասում է՝

    թող Հայաստանի բոլոր գ7 հրեաները քանի շուտ ա ***** ըլնեն ու գնան իրանց սրբազան հողը պղծեն…Պատահականություն ա, որ Հայաստանում էդ պիղծ արարածները կամ տարված են հրեամոլությամբ, կամ ծագումով հրեա են: Ով կոմենտարս դիտարկի որպես անտիսեմիտական, թող ինքն էլ նույն ճանապարհով գնա: Հարգանք ունեմ բոլոր ազգերի առաքինի ու արդար մարդկանց հանդեպ

    Like

  5. Haykասում է՝

    Դե Կոստ ջան քանի որ էտ տաքսիստը համարում էր որ հայերը ամեն ինչ պլեճ են անում ռուսներց ուրեմ մեր մոտ էլ ա շուտով էտ ամեն ինչը հասնելու 😀 (երևի էտ մարդը գիշերները կոմայգու մոտով չի անցել էլի) դե առաջարկում էր հեղաձոխություն անեինք, ու սաղին հանենք լարենք երկրից էլի վերջում էլ տաքսիստների շաբլոն արտահայտուտյունը Դե ես տաքսստ եմ ով ինձ շան տեղ կդնի ՃՃՃՃ

    Like

  6. antiliberastասում է՝

    Ջղային ջան, իմ մոտ խոսքի լիակատար ազատությունա, մենակ հայհոյանքները չեն հանդուրժվում, դրա համար մի բառ խմբագրել եմ գրածիցդ, մնացացում ազատ ես արտահայտվելու ու բանավիճելու իմ բլոգում:

    Like

    • No-gay-no-cry:Dասում է՝

      Մաքուր լոգիկայով եթե Հայկ Նահապետզ գյալբո չլիներ, ապա հաստատ չէր հաղթի Բելին, քանի որ գյալբոությունը ավելի բարձր աշխարհաընկալում է ապահովում բոլոր արարածներին, սկսած սև սագերից մինչև ԿԱՊՈՒՏ մարդիկ :Ճ Դյոցազունների գաղափարը լավն էր, կարելի ա ծաղկացնել թեորիան, եթե պատմականորեն նույնիսկ չապացուցվի, նրանց ԴՆԹ-ի մեջ գոնե գոմիկական գեն կարելիա գտնել, որն էլ նրանց բացառիկության երաշխիքն էր տալիս :Ճ ՈՒ եթե այդ գեները մի ”հոմոֆոբ, գոմիկավախ, պիդռոցռանվերգո” գիտնական ապացուցի, որ դա ամենևին էլ գոմիկական գեն չէ,իրան կարելի ա մեղադրել լատենտ գոմիկության այն է՝ պոտենցյալ հանցագործության մեջ…ՈՒ եթե մի ժամանակ գոմիկությունը հանցագործություն էր համարվում, հիմա գոմիկահալած հանցախումբ կստեղծեն, ու քանի որ արդեն կլինի կատարյալ լիբերալիստական ցվայտահասարակարգ, նոր հանցագործներին կդատեն գոմիկատառապահաճույքներով :Ճ
      ՈՒ բոլոր տեսակի ֆիլները կապաքրեականացվեն, քանի որ մենք չենք ընտրել մեր գեները, ու ես հեչ մեղավոր չեմ, որ անհագ տենչ ունեմ դեպիԳյուլնազ տատու դիակը կամ մեր հարևան 5ամյա Անուլիկը, էտօ լյուբով դետի պօնիմա՞յտե :Ճ

      Like

      • ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

        Հոմոսեքսուալության դեպքում կա համաձայնություն երկու հասուն մարդկանց միջև: Դիակի ու կենդանու միջև փոխադարձ համաձայնություն չկա: Երեխայի ու մեծահասակի միջև էլ չկա, որովհետև երեխայի ուղեղն ամբողջապես չի զարգացել. երեխայի ձեռքը կարող ես զենք տալ ու ներշնչել, որ սպանելը լավ բան ա, բայց դա չի նշանակի, որ երեխան համաձայն էր: Դրա համար նեկրոֆիլիան ու պեդոֆիլիան, ինչպես որ զոոֆիլիան (էլի, չգիտենք` կենդանին համաձա՞յն ա, թե՞ չէ) սեռական կողմնորոշումից զատ են:

        Like

      • antiliberastասում է՝

        ըհը, տեսար դու էլի ֆռացիր-ֆռացիր եկար լատենտ հոմոսեքսուալիզմի մասին քո տափակ լոգիկային: Էլի եմ կրկնում, իմ համար զզվելի են հոմոսեքսուալիզմից բացի նաև ֆաշիզմը, բռնաբարությունը, նեկրոֆիլիան, թմրամոլությունը և այլն… քո տրամաբանությամբ ստացվումա, որ քանի որ ես դրանք քննադատում եմ, ուրեմն ինքս ֆաշիստ եմ, բռնաբարող, նեկրոֆիլ ու նառկաման… բալա էլի էդ տուպոյ ստերոտիպը մաժմժեք…
        Ես իհարկե ենթադրում եմ, որ գոմիկները ընկած ստուգում են ամեն արու շան մոտ նրա բազմացման ցիկլերը, դրա համար վսահորեն ասում ես, որ էդ իրար դոմփող արուների մոտ դա պռոստո զա կայֆ էր…
        էլ ինչ ասեմ, բնականաբար ճշմարիտ ինֆոն մենակ ձեր մոնոպոլիանա, բնականաբար դուք երբեք չեք պրիզնատ գա, որ ըստ էության հոմոսեքսուալիզմը, պեդոֆիլիան ու նեկրոֆիլիան ունեն նույնք հիմքը` սեքսուալության այլասեռում, որը հոգեկան շեղումա:

        Like

      • antiliberastասում է՝

        իսկ դու գիտես, որ Շվեդիայում դե ֆակտո օրինականացվածա պեդոֆիլիան? օրենքով կարելի է սեռական հարաբերություն ունենալ 14 տարեկանների հետ, եթե նրանք համաձայն են….

        Like

  7. ViV Newsասում է՝

    Hi there, As much as I understand you are including padafiles, maniacs, serial killers, zoophiliacs, nacrpphiliacs and rapists in the same chatagory as homosexuals. This is a common conservative point of attack. Let me try another view. padafiles, maniacs, serial killers, zoophiliacs, nacrpphiliacs and rapists have no intention of giving their victims a choice. Two homosexual adults date and both agree to sexual intercourse. If one does not agree than it is rape. The issue is about HUMAN rights. I certainly don’t agree with homosexuality becoming a norm in a society where people out of nowhere develop homosexual tendencies. Being a homosexual is NOT A CHOICE, it may be a choice not to act on homosexual tenancies but being homosexual is a natural and common part of our world. I don’t know how much rights homosexuals have in Armenia. But the public is most definitely ignorant regarding the subject. The public is filled with discriminatory ideas hate and disgust for homosexuals. The problem I see is this, the more a society prolongs rightly educating the public about homosexuality…The heavier they will be hit with open gay parties later in time. But hey good luck with your cause.

    Like

    • antiliberastասում է՝

      Vana you are contradicting with yourself. At first u say that u don’t want it to become a norma, than u declare that hososexualism is a natural and common part of this world… than you say that it is matter of coice of 2 adults, while later on u declare that iit is not a matter of coice:))) get concrete Van jan:)
      besides, I didn’t put serial killers in a row with all homosexuals, I just replied to a comment where the author was reffering of some statistics of homosexuals in government, so I came out with another statistics.
      You know my position well, I don’t care about one’s intim life, it’s his/her choice, but I do care about the propoganda of homosexualism and to be honest I don’t care if my struggle against that wave may be announced as a violation of human rights.

      Like

  8. ViV Newsասում է՝

    Interesting to me is, why did not anyone address the issue with being Jewish, can someone please explain to me what is wrong with being Jewish? Wow, guys. Amot gez ara, how ignorant are you? I certainly hope you do not represent any part of the intellectual class of Armenia, that would be a dam shame.

    Like

  9. antiliberastասում է՝

    Բոլոր վիրավորանք պարունակող մեկնաբանությունները հեռացված են

    Like

  10. Jxaynասում է՝

    Ոնց-որ Արիստոտոլն էր մտածում, որ պետք չի պետական համակարգ թողնել աղքատներին, քանի որ իրանք կատաղած-գազազած են ու իշխանոթյուն ունենալու դեպքում պիտի վրեժ լուծեն անցյալի իրենց տառապանքների համար ժողովրդի դեմ, ոչ էլ հարուստներին, որ շարունակեն հարստահարել մարդկանց և այլններ, նույնն էլ ես եմ կարծում, որ գոմիկներին լամ այլ խողումներ ունեցողներին պիտի հեռու պահեն պետական իշանությունից, թե չե Աստված գիտի ինչ կգա մեր գլխին…Դրանց ագրեսիան, ֆասոնը, իրավունքները, էհէէէէէէէէէէէյ, եվրոպացի եք ձեզ զգում, գնացեք Եվրոպա
    երկրորդ, ոմանք ուզում են դասակարգեն հոմոսեքսուալ, բիսեքսուալ, տրանսսեքսուալ, ու եսիմ էլ ինչ սեքսուալություններ են մոգոնել, բոլորն էլ նույն գարշոկի թարմ ապրանքներն են, իրանց մեջ թող պարզեն, որնա ավելի անբարոյական, շեղված կամ խեղված վարքագծի ավելի կատաղած դրսևորում
    տենց բաներ

    Like

  11. No-gay-no-cry:Dասում է՝

    Քիչ է մնում նայենք կենդանիներիին ու վերցնենք նրանց որպես բնականության, դեռ ավելին ԲԱՆԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ օրինակ: Նայենք շներին, թե ինչպես են շնանում, կրկնորինակենք, նայենք կատուներին, թե ինչպես են կատվանում ու ընդօրինակենք: :Ճ Կենդանիների մեջ էլ կա կաննիբալիզ, դա էլ կարելի է կրկնորինակել: Թե ինչու Աստված մարդուն ստեղծեց բանական ու բարձրագույն էակ, այ դա անհասկանալի է :Ճ
    Եթե գոյություն ունեցող ամեն ինչ նորմա է, ապա նորմա է բնականաբար և պեդոֆիլիան, և զոոֆիլիան, և նեկրոֆիլիան, և կարտոֆիլիան…:Ճ Ու մնացած հանցագործությունները: Շահարկվում է, իրր թե բոլոր ֆիլյաներից հոմոսեքսուալությունը տարբերվում է նրանով, որ բացակայում է բռնության գործոնը:
    2 հետևություն
    1. Բոլորովին քիչ չեն դեպքերը, երբ անչափահաս երեխան ԻՐ ԿԱՄՔՈՎ սեռական կապի մեջ է մտնում մեծահասակի, նույնիսկ տարեցների հետ…
    Նորմա՞ է:
    2. Մեզ հայտնի են դեպքեր նաև, երբ մարդ իր հոժար կամքով հայտարարում է, որ կցանկանար ուտվել ինչ-որ իր նման խեղված արարածի կողմից: Ու գտնվում է մեկը, որը կատարում է իր երազանքը: (Ինչպես օրինակ Գերմանիան ցնցած հոմոսեքսուալ Արմին Մեիվեսը)
    Ինչ վերաբերվում է անաչառությանը, ապա ես՝ որպես մարդասպան ինձ հոգեպես առավել բավարարված կզգաի, եթե իմ արարքը վերագրվեր ոչ թե ինձ, այլ իմ գենին:
    Տենց բաներ Ռիբյատա

    Like

  12. No-gay-no-cry:Dասում է՝

    Բա որ երկու հասուն մարդկանց միջև կա համաձայնություն իրար ժարիտ անելու ու ուտելու? :Ճ Կամ էլ են դեպքը, երբ հոմոները համաձայնության են գալիս մեկի գյոռբեգոռ լինելուց հետո մյուսի սեռական սանձարձակությունները իր դիակի նկատմամբ…??
    Տարիքի դեպքում մեծ մարդուն էլ կարաս զենք տաս ու համոզես, որ սպանելը լավ բան ա, մի քիչ պնդաճակատներին էլ լոբբինգի մաղով անցկացնես ու հիպնոզ անես, որ դա ընտիր բանա: 18 տարեկանից երեխու գլխին իմաստությունա նստտում? Երեխեն մինչև 18 տարեկան հասնելը պիտի իմանա ճիշտն ու սխալը, որ հանկարծ չշեղվի ու գնա եսիմ ուր, ոչ թե են աստիճանի գովերքեն գյալբոներին, որ մարդու ենթագիտակցության վրա մեխվի, որ դա ինչ-որ առավելություն ա, ու ներշնչում ա մոնա լիզա նկարելու ու անմահանալու համար: ու որ եթե դավինչին գյալբո չլիներ, եդքան վառ անհատականություն չէր լինի…մյուս կողմից դա էլ հստակ ապացուցված չի, որ գյալբո էր, դա էլ տեսակետ ա, որ զարգացրել են պռոգյալբոիստական դպրոցի ներկայացուցիչները :Ճ Ոչ մեկի գործը չի, ու խնձորին էլ չի, թե ով իր անկողնում կամ պոդվալում ինչ սեռական ֆանտազիաներ ա հագուրդ տալիս, քանի դեռ մարդ չի մեռնում տեսականորեն, չեն կարա բան ասեն: Բայց որ ենքան են հաբռգել, որ սկսել են հպարտանալ ու պռոպագանդել շվայտություններ ու այլասեռվածություններ, եդ արդեն չափից դուրս ա բալամ: Բայց չմոռանանք, որ տարիներ առաջ դա համարվում էր հանցագործություն, հիմա էլ չէ, հիմա պեդոֆիլիան ա համարվում հանցագործություն, բայց քանի որ են չարաբաստիկ գենը հայտնաբերեցին, սկսեցին խղճմտանք առաջացնել պեդոների նկատմամբ, ինչ իմանանք, մի օր էլ դա կապաքրեականացնեն: Կեխտոտ աշխարհա… Խեղճ պեդո,ինչ ներքին պատերազմներ ես տարել, ինչ զրկանքներ ես կրել քո չիրականացված ֆանտազիաների համար… դե տենց էլի
    կոչս, սիրեք զմիմյանս, բայց մեզ ձեր անկողնուն մասնակից մի դարձրեք ու աղանդավորների պես ձեր շարքերը ի գրավեք թույլ ու չկողմնորոշված տարրերի. ֆսյոմ

    Like

  13. No-gay-no-cry:Dասում է՝

    Hayastany mi hat txamard gomik unenar, vor hpartanar, gnar covic cov, maycramaqic mayrcamaq, makedonacu anunn en shaharkum, amota, ba dzer xzik xoselun u qaylvacqin nayoxe karoxa vaxena dzezanic? Makedonayin tarinerov arshavanqneri mej a exel, vor hzor tirakalutyan a hasel, u qani vor jamanak cher unena knoj het harabervelu, mifer en stexcel vor na knoj handep antarber a exel…huys tveq dzez, gomikutyune voch mi txamardkutyun el chi, u qichskseq mardkanc anunner porprel u pitakavorel. Yete inch vor meke nuynisk shexum a unecel, u da iran ch xangarel barzunqneri hasnel, apa da der chi nshanakum vor shexumn a exel xtan…voncvor esor cavoq hayastanum, debil show buisness asvacum hatkapes, inchqan anmakardak, andur, antaxand xzik ka, hAramcnum en joxovrdin. Verj tveq eli, tu!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  14. No-gay-no-cry:Dասում է՝

    mardy ankusht araraca, inchqan stanum a, aveli a uzum u uzum…bacarutyun chen nayev gyalbonery. esor edqan el parz chi inch en uzum, asenq ha, saxs gomik enq, nekrofil enq, pedofil enq, latent amen inch enq?? Prcanq dzezanic?
    esor handurjoxakanutyun en pahanjum, (chnayac orenqy iranc kaxaxan chi hanum), der mi ban el pashtpanuma, vaxn el skandinavyan erkrneri pes ekexecum psakadrutyun kpahanjen u daje hogeVORakanner kdarnan ekexecineum u miak karuyce, vore gone formal tesankyunic anteri u surba, kdarna satanayakan vorch. Ehovayi vkan el a Astvacashunch meknabanum, kyanqi xosqn el, mormonnern el u mnacac bolor chariqnere, chnshanakec bolore chisht en??? Ho menak baraxaxerov u argumentacianerov chi, dzennerd ktrac dzer sery vayeleq, ho chenq asum irar chsireq, kam ho dzez chenq spanum, zzvacnum eq arden, mardu nervayin hamakarge xarxlvum a

    Like

  15. No-gay-no-cry:Dասում է՝

    internetov man en galis erku hat gyalbo shun gtnum (gyalbon vorna, shune inch giti sern inch a, ira hamar meka vot a, ator a shun a, te vorc shun a) uasum en daaaa, eto normalno…ba internetov vor shuny katu a brnabarum? ed mi shune arden hancagorca? ROFL

    Like

  16. Խաղաղությունասում է՝

    Անտիլիբերաստ, հասկանում ես, որ քո անունն ա արդեն ամեն ինչի մասին խոսում: Ստեղ քննարկելու բան էլ չկա: Լինել ինչ-որ բանի անտի, արդեն նշանակումա չգտնել ինքդ քեզ ու չլինել նույնիսկ ոչինչ: Ընդե մեկին կայֆ էր տվել ու ինչ-որ ֆոբիայից էր հանում գյալբո բառը, որ ամենաանտեղի առիթը բաց չէր թողում երևի թե ինքնաարտահայտվելու: Այսպես ասեմ, էն հոմոսքսուալիստ մասսան, որի մասին ձեր քոմմենթներն էին, իրենք խնդիր ունեցող փոքրամասնություն են հոմոսեքսուալների մեջ: Իսկ դուք փոքրամասնություն եք հետերոսեքսուալների մեջ, ովքեր էլի խնդիր ունեն` ընկած իրականում միայն էդ խնդիր ունեցող հոմոսեքսուալիստների հետևից: Խնդիր չունեցող հոմոսեքսուալիստներն էլ մեկ-մեկ շռայլություն են անում (Սևակի մասին է խոսքը), մտնում են ձեր` խնդիր ունեցող բլոգեր ու փորձում ձեզ փրկել` վերադարձնելով էն խնդիր չունեցող հետերոսեքսուալների շարքերը, ոչ թե, ինչպես նշվեց, հոմոսեքսուալների շարքերը:Ճ Հեսա կասեք` բա խի են էդ դեպքում անգործ մնացել խնդիր չունեցող հետերոսեքսուալիստները, ասեմ, որտև իրենք իսկապես խնդիր չունեն :Ճ Էլ մի ընկեք սար ու ձորեր, Մակեդոնացի կամ Լեոնարդո, յութուբ կամ վատագույն դեպքում վիքիփեդիա, այլ ուղղակի փորձեք փրկվել` անել ոչնչից մի քայլ առաջ, հասկանալ, որ իրենց անունը ուղղակի փոքրմասնություն է, անունը ասում է ամեն ինչի մասին, պետք չէ ընկնել երևակայության գիրկը, այլ հասկանալ` փոքրամասնություն, փոքր մաս կազմող, էլ ինչպես ասեմ? ուրիշ ոչ մի բառ մի հասկացեք դրա տակ և խաղաղությունը կգտնի ձեզ: Հա, ստեղ հիշեցի Սևակի հանճարեղ մեջբերումը` «Երբ խաղաղություն ես գտնում ինքդ քեզ հետ, դառնում ես մի անհատ, որ կարող է խաղաղությամբ ապրել ուրիշների հետ»: Էհ… հանճարեղ է ուղղակի: Ինչ վերաբերում է մտքի կամ աշխարհընկալման ազատությանը` ապա դա միանշանակ այդպես է: Ու կարելի է տարբերել այդ նույն` ազատ մարդուն, այլ ոչ թե հոմոսեքսուալներին բնորոշ ազատությունն ունեցող հետերոսեքսուալներին հենց նրանով, երբ իրենք կարողանում են սովորականի պես հասկանալ և ընդունել հոմոսեքսուալներին որպես ուղղակի փոքրամասնություն: Իսկ ուժեղ են էն մարդիկ, ովքեր չեն վախում էդ մտքի ազատությունից, իսկ բոլոր նրանց, ովքեր վախում են էդ ազատությունից, հանգիստ կարելի է կոչել թույլ: Իսկ այ դուք` էդ խնդիր ունեցող փոքրամասնությունդ հետերոսեքսուալների մեջ և նրանք` խնդիր ունեցող փոքրամասնությունը հոմոսեքսուալներ մեջ` թույլերդ եք: Արեք քայլ: Մտածեք ազատ: Եղեք ուժեղ:

    Like

    • antiliberastասում է՝

      Սևակը? Փրկի? Չլինի իմ անմահ հոգին?:ՃՃՃ Աստված մի արասցե, որ իմ հոգու փրկությունը լինի հոմոսեքսուալի ձեռքերում:ՃՃՃ
      Գիտես, ես տենց էլ չհասկացա քո ծավալուն լեկցիայի իմաստը: Լավ կլինի դուք կողմնորոշվեք “ազատ” փոքրամասնության ձեր կռուգում ու հանդես գաք գոնե ոչ իրարամերժ թեզերով, թե չէ մեկդ ասումա, որ եթե քննադատում ես, ուրեմն լատենտ հոմոսեքսուալ ես, մյուսդ ասումա, որ ի վերջո հետերոսեքսուալության ռադիկալ փոքրամասնությունից եմ…
      Եթե գտնում ես, որ ես խնդիր ունեմ, քո իրավունքն է: Համենաայն դեպս ես ու շատ շատերը էդպես չենք կարծում: Ուղղակի դուք մոնոպոլիզացրել եք քարոզչական ու տեղեկատվական դաշտերը ու ըստ իս վարում եք խիստ վնասակար ու հակամարդկային քարոզչություն, որի թիրախը ոչ թե ես կամ ինձ նման հստակ կողմնորոշված մասսան է, ոչ էլ ձեր կողմնակիցների մասսան, այլ էն լուռ մեծամասնությունը, ով դեռ հստակ ու պինդ դիրքորոշում չունի էս հարցում: Կրկնում եմ, ես ոչ մի ծայրահեղական քայլերի կոչ չեմ անում ոչ հոմոսեքսուալիստնների նկատմամբ, ոչ էլ այլ աննորմալ փոքրամասնությունների: Իսկ հոմոսեքսուալիզմը ես համաարում եմ էնքանով է նորմա, ինչքոն պեդոֆիլիան, նեկրոֆիլիան, զոոֆիլիան ու ցանկացած այլ սեքսուալության շեղում: Այլ կերպ ասած, ես փորձում եմ մատուցել ադեկվատ ինֆորմացիա ու ուժերիս ներածի չափով, զրկեմ Ձեզ տեղեկատվություն տարածելու մոնոպոլիայից:Ճ

      Like

    • Խաղաղությունասում է՝

      Նախ, չհասկացա, թե ինչու ինձ վերագրեցիք եսիմ ում շարքերը: Ասեմ, որ դուք հոգի չունեք, ուր մնաց անմահ հոգի: Ես ոչ մեկի կողքին չեմ կանգնել, այլ ներկայացրել եմ իմ տեսակետը, դրա համար չարժեր այն փորձել հասկանալու փոխարեն մեկնաբանության կեսը խոսել իմ եսիմ ում հակասելու մասին, կեսն էլ ճխտել Ձեր կարիծիքը, որը արդեն մոտ տասից ավել մեկնաբանությունում խցկել եք` միայն այս նյութի տակ ու առանց առիթի, որտև Ձեր կոնկրետ էդ կարծիքի մասին ես հարց չեմ տվել: Ասեցիք, որ չեք հասկացել, թե ինչի մասին է մեկնաբանությունս` երևի դա միակ բանն է, որ արել եք մեկնաբանությունս կարդալուց հետո: Նորից չկարողացաք հաղթահարել փոքրամասնությունը աննորմալ անվանելու Ձեր հակումը: Իսկ եթե կասեք ավելի վատ բան` որ բոլոր փոքրամասնություններն եք աննորմալ համարում, ապա ասեմ, որ ի վերջո բոլորս էլ ուզած-չուզած ինչ-որ փոքրամասնության անդամ ենք հանդիսանում, կնշանակի, որ բոլորս էլ աննորմալ ենք, այնինչ, բոլորս էլ նորալ ենք ու բնական այն բանի վկայությամբ միայն արդեն, որ կանք 😉

      Like

      • antiliberastասում է՝

        ու ոնց որոշեցիք, որ ես հոգի չունեմ, ինձ համար հանելուկ մնաց:Ճ այնինչ, վերադառնանք մեր հավերին: Կհամաձայնվեք, թե ոչ, Ձեր խնդիրն է, բայց ըստ իս Ձեր գրառումը շատ “գեյական” էր, համենայն դեպս հագեցած էր գեյակա քարոզչության կոնտենտո: Եթե գեյ էլ չեք, ինչից ենթադրեցիք որ դուք ներկայացնում եք հետերոսեքսուալ մեծամասնությունը ու ով ասեց, որ այդ մեծամասնությունը` մեծամասնություն է? Խոսքը մեր երկրի մասին է մասնաավորապես: Ինչ վերաբերումա առհասարակ փոքրամասնությունների հարցին, ես նշեցի, թե կոնկրետ որ փոքրամասնության մասին եմ խոսում ու ինչ եմ խոսում:

        Like

      • antiliberastասում է՝

        ու հաշվի առնելով որ դա իմ առանցքային դրույթն էր այս հարցում, իմ համար կրկնակի անհասկանալի է, թե ինչ շուրջ եք դուք խոսում, եթե ինքներդ ասում, որ էդ իմ ասածին առհասարակ չենք անդրադարձել?

        Like

  17. no-gay-cry-cry-cryասում է՝

    Te inqe iran mecamasnutyun a hamarum, inchi a janq tapum apacucelu, vor inqe mecamasnutyun a. Ira grac u patkeracrac mecamasnutyune ”ver a” serakan koxmnoroshumneri patcharov arajacox archakatumneric, daje dem a amen ANTI erevuytin, qani vor ete nch vor bani dem a, uremn chi gtel nerqin xaxaxutyun. Apsos vor iroq gayizmy u xzikutyune erevum er ira gracneric, te che kcankanai lsel patasxane, te nuyn antarberutyamb kveraberver en erevuytin, vor ira mankahasak erexu het serakan haraberutyunner unenain, lav aveli pozitiv ban asem, orinak ira shniki het…ver tveq animast demagogiayin, ya svoboden vichak chka, ete mard es, piti payqares xavari dem hanun luysi, te che du el es mtnum xavari mej…u ihcnqan el porzes bltcnel te du mecamasnutyun es mtacelakerpov, asem vor mecamasnutyann a huzum mer arjehamakargin huzox xndirnere u ete qchern en karoxanum xosel dra masin, apa hamarzakutyun chen unenum vor haxtox durs kgan es lezvakrivum, u animast mardkanc haraberakanacnelov u ayl kargi poqramasnutyunner pitakelov voch mi bani cheq hasni. Xosqe gnum a chshmartutyan, maqrutyan, chisht arjeqneri, azgabnakchutyan dastiarakutyan u mer apagayi masin!!!!

    Like

    • antiliberastասում է՝

      ու մեկա իմ համար բացահայտում էր էն, որ հետերոսեքսուալների մեծամասնությունը շատ նորմալա նայում գոմիկությանը… հարցա առաջանում բա որ տենցա, կարելիա հետևություն անել, որ մեծամասնության համար գ7 բառը վիրավորանք չի?

      Like

Թողնել պատասխան

