Ուֆֆֆ, մի հատ ֆեմինիստ ըլներ, կռվեինք

Posted: Հունվարի 11, 2012 in Uncategorized
Պիտակներ՝

Այ մարդ, էսօր յանի տրամադրվել էի մի լավ քյալլա տալու “Ազատ գոտում” մեր վեհապանծ ֆեմինիստկեքի հետ, են էլ հայտարարված մարդկանց տեղը ուրիշներն էին եկել, որոնցից մեկը շատ-շատ կարա հավակներ ֆեմինիստի կոչմանը, այն էլ շատ տեսականորեն, իսկ մյուսը առհասարակ, մեզնից բեշբեթար ապացուցեց, որ Հայաստանում ֆեմինիզմը ակտուալ թեմա չի:
Հիմա սենց շիվարած մնացել եմ, էներգիաս, որ կուտակել էի լուրջ գաղափարական բանավեճի համար դեռ եռումա, իսկ մի հատ դուզգյուլի ֆեմինիստ չկա, որի վրա կենտրոնացնեմ էդ ներուժս: Էհհհհ, լյոքշա ժողովուրդ ջան:

Մեկնաբանություններ
  1. Anna Minasyanասում է՝

    Հիմա վիդեոներն եմ նայում, ինքն էլ հակառակն էր ապացուցում ոնց որ, ամենաշատը բանավեճում չեմ սիրում, որ ձայնն են բարձրացնում` էտ իբր, ով բարձր բղավեց ճիշտ է:ՃՃ իսկ եթե բանավիճելու ցանկություն լինի գուցե ֆեյսբուքով փորձենք???? Ֆեմինիստուհի չեմ, բայց հետաքրքիր կլիներ :

    Like

    • antiliberastասում է՝

      Ճիշտն ասած, չեմ կարա ասեմ որ գոռում էր բայց պահ եղավ, որ հարց վեց ու չթողեց իրա հարցին պատասխանեմ:ՃՃՃ հաղրդավարն էլ խանգարում էր,որովհետևբաի նչանից, որ ընդհատում էր, ինքը էդ անում էր սխալ պահերի…
      վ պրինցիպե կարաք ՖԲով էլ, ստեղ էլ: Ոց քեզ ավելի հարմարա, առավել ևս, որ ֆեմինիստ չես:ՃՃՃ

      Like

  2. Anna Minasyanասում է՝

    դե սկսենք այնտեղից որ նորմալ քո տեսակետն էլ չլսվեց, կարճ էր, ինչու է ֆեմինիզմը չարիք??? ու մեկել մի հարց, ինչքան կարդում եմ բլոգդ այնքան համոզվում եմ, որ դեմ ես գնում ոչ այնքան երևություներին որքան ԴՐՍԻՑ եկած երևություներին:

    Like

    • antiliberastասում է՝

      դեչթողեցի,որնորմալարտահայտվեի:Ճհասկանումես,ինձ համար ֆեմինիզմը, ոնց որ ցանկացած այլ իզմ, ծայրահեղականա, ուստի ֆեմինիզմի դեմ լինելով, ես դեմ եմ ոչ թե իրավահավասարությանը կամ այլ օպտիմալ դրսևորումների, այլ ծայրակհեղական նշաններին` նույնացմանը, տղամարդատյացությանը, կանացիությունից հեռանալը… ցավոք սրտի, տենդենցները դեպի հենց այդ ծայրահեղական դրսևորումներին են տանում, էլ չասեմ, որ ես իրոք վստահ եմ, որ Հայաստանում գենդեռային հարց չկա, կա վատ դաստիարակության խնդիր:
      Ինչ վերաբերվումա դրսից եկած թռենդերին, ապա ճիշտ ես, որպես կանոն դեմ եմ, որովհետև վատ բաներն են հիմնականում գալիս:

      Like

Թողնել պատասխան

