Բա խի ընկերուհի չունես

Posted: Նոյեմբերի 30, 2011 in Uncategorized
Պիտակներ՝ , , , , ,

Այս անգամ ուզում եմ խոսել ինձ համար բավականին արտասովոր պրիզմայից,երբ քննարկվող հարցի սուբյեկտը ինքս եմ: Այնպես է ստացվել, որ ես արդեն մի քանի ամիս է ինչ ընկերոհի չունեմ: սա ինձ ոչ ուրախացնում է, ոչ էլ տխրեցնում, ինձ համար սա պարզապես ինչ որ միջանկյալ իրավիճակ է, բայց գնալով իմ նեռվերի վրա սկսում են ազդել <<Բա խի ընկերուհի չունես>>-ի տիպի հարցերը: Անդրադառնամ մի քանի ասպեկտների:
1. Իսկ ինչու պարտադիր պետք է ընկերուհի ունենամ, կարողա ես փչացած ման եկողի մեկն եմ, ով գիշեր ցերեկ լևի-պռավիա անում , կամ ընդհակռակը` խիստ կոմպլեքսավորված եմ ու ամաչում եմ աղջկա աչքերին նայել անգամ:
2. Իսկ ով է ասել, որ ես առհասարակ ընդունում եմ ԸՆԿԵՐՈՒՀԻ հասկացության տվյալ վարիացիան: Ասեմ, որ իմ սուբյեկտիվ կարծիքով, այս ինստիտուտը մեր երկրում վերածվել է տոտեմիզմի պես մի բանի` հագեցած ինչ որ հավայի ցերեմոնիալներով ու ձևականություններով:

3. Ինչու է մարդկանց մոտ ընկերուհի ունենալ չունենալը համարվում հաջողակ լինելու մասին վկայող չափանիշ:

4. Ձեզ ինչ ընկերուհի ունեմ թե ոչ, հո իզուր չեն ասում ԱՆՁՆԱԿԱՆ հարաբերություններ, եթե այդքան քննարկելի առարկա լիներ, կասեին հասարակական հարաբերություններ էլի:
5. Ճիշտն ասած, գնալով չեմ էլ ուզում ընկերուհի ունենալ, համենայն դեպս հայ ընկերուհի, իսկ թե ինչու, կբացատրեմ առաջիկայում:

Մեկնաբանություններ
  1. Haykասում է՝

    Kosto jan lav tema es brnel kareli a mi hanqi xoranaql, menak mi ban chem hasakanum axper jan inch kap uner andznakan kam voch andznakan haraberutyunner@??? Du chgites hayastanum andznakan ban tenc baner chka eli, hayeri andzxnakan kyanq@ verabevum a saxin u sax verabervum en et haraberutyunnerin )jokir che inch em uzummasem 😀

    Like

  2. Hasmikասում է՝

    hay @nkeruhi ches uzum unenal????etqan vatn en mer axjikner@???? 😦

    Like

Թողնել պատասխան

