Մաեստրոյի արկածները «Ռուսաստան տեղերում» կամ տասը պատճառ հայի հետ չամուսնանալու համար

Posted: Սեպտեմբերի 6, 2011 in Uncategorized

Նորից բարև֊մարևներ հարգելիներս: Ով ինձ հիշումա դեռ blog.armenianheral.com-ից, կհիշի նաև, որ այնտեղ իմ պայմանակն պաշտոնս կոչվում էր «Սիրային հարցերով մասնագետ»: Դե ինչ մեղքս թաքցնեմ, ինձ նենց ոչինչ դուր էր գալիս էդ կոչումը, այնպես որ, ամպլուայի մեջ մնալու համար, հենց առաջին (չհաշված ներածական գրառումս) գրառումս նվիրում եմ իմ ռուսաստանյան արկածներին: Դե ուրեմն սկսեցինք․․․

Дело было в конце июля… գնացել էինք մի հատ զիզի բիզի, կիսասովետական ֆոռումի մասնակցելու, անունն էլ Համառուսաստանյան Երիտասարդական Ֆոռում էր: Երկար բարակ չպատմեմ թե, ոնց տեղ հասանք, հյուրանոցում ինչ կար, ինչքան հեռու էր ՄՈսկվայից էդ անտեր Սելիգեռ լիճը, միանգամից անցնեմ բուն կոնտեքստին:

Ժողովուրդ ջան, ի՞նչ մեղքս թաքցնեմ, մինչ էս դեռ Ռուսաստանում չէի եղել, խամ էի էլի էդ երկրին, էնա որ մեր խոպանչիախառը մասսայից էի բաներ լսել: Բնականաբար, ինչ որ բաներ ճիշտ էր, ավելի շատ բան եր սուտ էր, ու մի այլ կարգի քանակությամբ բաներ չափազանցեցված էին: Տվյալ գրառումում ուզում եմ անդրադառնալ մասնավորապես «ռուս աղջիկները սիրում են հայ տղեքին» արմատացված կարծրատիպին:

Ի սկզբանե ասեմ, որ դատելով իրականությունից, ով որ ինձ նման մեսսիջներ էր տալիս, հաստատ միիիի քիչ գլուխա գովացել: Չէ, հարցը նրանում չի, որ ռուս աղջիկները հայ տղաներին չեն սիրում, հարցը կայանում է նրանում, որ իրենք էլ ունեն որոշակի կարծրատիպեր՝ լավ և վատ․․․

Հիմա անցնեմ առաջ ու մի թեթև գլուխ գովեմ, քանի որ պարզվեց որ ես թեթևի մեջ համապատասխանում եմ իրենց ունեցած լավ կարծրատիպերին ու ոչ թե «Хачик» եմ այլ «Экзотичный мужчина»:ՃՃՃ Ինչու՞ եմ ես սա հիմա գրում, կմտածեն ոմանք։ Պատասխանելով նման հարցադրումներին, ասեմ, որ լինելով խիստ պրագմատիկ սուբյեկտ, որը ունի պրպտող մտածելակերպ (պաստորեն ինձ սենց զիզի֊բիզի բառերով էլ նկարագրեցի․․․ վույ ամաաաան), ես չէի կարող չհամատեղել օգտակարը հաճելիի հետ, ուստի Ձեզ եմ ներկայացնում իմ մինի֊հետազոտության արդյունքները: Աղջիկներ բռնվեք:ՃՃՃ

Ի՞նչ լավ բան կա հայ տղամարդու մեջ, հարցնում էի ռուսներին․

1. Կովկասցիները առհասարակ շատ մոտ են տղամարդու իդեալին

2. Մասնավորապես հայերը, որպես կանոն խիստ խելացի են լինում և հնարամիտ

3. Օ այդ սև աչքերը

4. Հայկական բռնկուն խառնվածքը արդեն իսկ աղջկա երազանք է

5. Երեխաները կծնվեն համ գեղեցիկ, համ խելացի

6. Հայերը ոչ միայն կովկասցի են, այլև քրիստոնյա

7. Հայ տղամարդը ալկոհոլիկությամբ զաբղվելը ամոթալի է համարում

8. Հայ տղամարդը գիտի իրեն պահել տղամարդու պես

9․ Եվ այլն և այլն․․․

Հիմա ուզում եմ մի քանի մեջբերում անել մեր հայ աղջիկների ասածներից

1. Յաաաախք, մեր տղերքը ոնց որ չոբան լինեն

2. Յաաաախք, էս մեր տղերքը ինչ քյառթու են

3. Յաաաախք, էս մեր տղերքը նենց խանդոտ են

4. Յաաաախք, էս մեր տղերքը հեչ տեսք չունեն, գնում ես Քոբուլեթի ու տեսնում ես Վրացի տղաները ինչ լավիկն են

5. Յաաաախք, ես զզվում եմ հայերից

6. Յաաաախք, էս մեր տղերքի խելքը գնումա էն փչացած ռուսների համար․․․

Դե հիմա Յախքասերներ ջան, նայեք վերևի Ջաներին ու Ձեր Յախքերին և կտեսնեք, թե ինչու է մեր խելքը գնում ռուների վրա: Եթե կարճ֊֊-կոնկրետ՝ իրենք, եթե չասեմ աստվածեցնում են մեզ, ապա գոնե գնահատում են, էլ չասեմ, որ գոնե չեն փնովում:Ճ

Մեկնաբանություններ
  1. Tigran Avagyanասում է՝

    Well I also think that Armenian guys like Russian girls because they have lighter hair and smaller noses. But getting away from the bad stereotypes also is a reason…

    Like

  2. antiliberastասում է՝

    Appearance is also an important factor, but not the most important one. Like I said, for me one of the key factors is the fact that the girl doesn’t treat her positive relation to me as a biiig time favor!

    Like

  3. Margaritaասում է՝

    vay inch lava vor es YAXQ hamarya chem asel mer hay txaneriin :DDDD vor hamematum em mer hy txaner@ hazaaaaaaaaaaaaaaaaaar angam lavn en ayl azgi txaneriic :DD

    Like

  4. Haytikoասում է՝

    Շատ լավ գրառում է հարգելի Հեղինակ,միանգամայն համաձայն եմ Քեզ հետ : Ռուս աղջիկները սիրում են հայ տղաներին,դու մի քանի ճիշտ պատճառներ նշեցիր,սակայն ըստ իս,ամենակարևոր պատճառը,հայ տղաների մեջ եղած այսպես կոչված “տղամարդկային սկիզբն”(мужское начало) է,որը շատ է գնահատվում ռուս աղջիկների կողմից : Ռուս տղաները ռուս ֆեմինիզացված հասարակության զոհն են դարձել,դրանով իսկ կորցնելով ռուս աղջիկների աչքերում իրենց արժեքը,իսկ մեր հասարակությունը ԴԵՌևՍ չի ենթարկվել ֆեմինիզմ կոչվող չարիքին: Սակայն դրա նախադրյալները տեսնում եմ,որոնցից է օրինակ ամբողջ աշխարհի կանանց ամենասիրելի “Կոսմոպոլիտան” գլՅամուր-շաբաթաթերթը,որն ապականելով ամբողջ աշխարհի կանանց, իր ոդիսականն է սկսել մեր հայ հասարակության մեջ:
    Հ.Գ Երկար ստացվես,բայց լավ թեմայի մասին ես գրել,մտածեցի կիսվել քեզ հետ մտքերովս հարգելի Հեղինակ:

    Like

    • antiliberastասում է՝

      միշտ ուրախ կլինեմ տեսնել նման հոգեհարազտ ու կոնտենտով հարուստ մեկնաբանություններ:Ճ ինչ վերաբերումա Քյոսմոպյոլիտենին, դրա պոռտն էլ դեռ տեղը կդնենք:ՃՃՃ

      Like

  5. Haytikoասում է՝

    ԱՆՏԻլիբեռաստ մյուս պոստդ ֆեմինիզմի մասին գրի ու դրա զարգացումների մասին Հայաստան աշխարհում: Միատ հասկանանք էտ Ֆեմինիզմի Քյոսմոպյոլիտենի ասած G կետը որտեղա(Չեն էլ ամաչում,սաղ Երևանով մեկ կպցնում են,բոլորը տեսնում են,ու պատկերացրա մայրը երեխայի հետ քայլում ա,մեկել երեխան հարցնի
    -Մամ,մամ,բա G կետը որնա?
    Դե մաման էլ պիտի Գրաֆենբեռգի մասին բացատրի չէ երեխային….)
    Նո քոմենթ կարճ ասած:

    Like

  6. Haytikoասում է՝

    Միատ թեմա էլ ունեմ..”Sex and the city” կինոյի մասին էլ գրի մի օր: Մի երկու սեզոն նայի,եթե իհարկե նեռվերտ հետրիքի ու քո կարծիքը գրի,,իմ բլոգի ֆորմատն ուրիշա.թե չէ ես կգրեի :

    Like

Թողնել պատասխան

