Ինչու ԱնտիԼիբեռաստ

Posted: Սեպտեմբերի 6, 2011 in Լիբեռաստներ, Uncategorized

Ոնց կասեին հայ դյութաղզունները, ոտներս խերով լինի էս օջախում: Հա ժողովուրդ ջան, մի քանի ամիս ճտպտալուց հետո, որոշեցի սեփական բլոգս բացել ու ինչպես ցանկացա նորաթուխ բլոգգեռ (չմեռանք բլեոգգեռ էլ դառանք) բախվեցի կեղածնվան ընտրության խնդրի հետ: Երկար-բարակ մտաելուց հետո ընտրեցի հենց Անիտիլիբեռաստ տարբերակը ու հիմա կարճ-կոնկրետ բացատրեմ դրդապատճառներս:

Նախ և առաջ, ես գերադասում եմ գրառումներ կատարել հասարակական բնույթի խնդիրների մասին` լինի դա մեր գենդերային փախհարաբերություններին վերաբերող հարց. թե ինչ որ այլ հասարակական հետաքրքրության առարկա հանդիսացող խնդիր: Ուստի վատ գաղաբար չի ի սկզբանե հստակեցնել իմ դիրքորոշումը որպես հասարակայնորեն ակտիվ կենսակերպ վարող անձ:

Հաջորդ հանգամանքը իմ հասարակա-քաղաքական դիրքորոշումն է` լինելով բազմաթիվ միջազգային և լոկալ հասարակական ծրագրերի մասնակից, որտեղ քարոզվում են տոլերանտություն, լիբեռալություն, ժողովրդավարություն և բազմաթիվ այլ լոլոներ, խորապես համոզվա եմ, որ մեր իրականության մեջ ամենավտանգավոր ու ախմախ երևույթներից մեկը ռադիկալ լիբեռալությունն է, կամ ինչպես ռուսներն են դրան անվանում` լիբեռաստությունը: Այդ իսկ պատճառով, прошу любить и жаловать, ես այսուհետ կլինեմ Անտիլիբեռաստը:

Այսպիսով, լուսաբանեմ վերջին նյունասը, կապված սույն բլոգի կոնտենտի հետ: Ուրեմն ժողովուրդ ջան, ի սկզբանե ուզում եմ ձեզ տեղեկացնել, որ ես ատում եմ տոլեռանտությունը, չեմ հավատում դեմոկրատիային, գրելու եմ կիսաժառգոնային լեզվով, գրելու եմ այս կամ այն հարցի վերաբերյալ ունեցաց իմ ՍՈՒԲՅԵԿԻՎ դիրքորոշումը, ակտիվորեն մասնակցելու եմ քննարկումներին, այնպես որ, ով զզվումա թող չուտի: Նաև, ուզում եմ տեղեկացնել, որ բացի հայերենից լինելու են ռուսերեն և անգլերեն գրառումներ, իսկ վերջին բանը որ կուզենայի խնդրել ձեզանից` լինել հարգալից միմյանց նկատմամբ քննարկումներում:

Հարգանքնեով,

Կոստյա (Անտիլիբեռաստ)

Հ.Գ. Գոմիկները, լեզբոները,  աղանդավորները և այլ հասարակական տականքները կարող են ի սկզբանե “Ս” լինել:Ճ

Մեկնաբանություններ
  1. VGO Ter-Nakalyanասում է՝

    axpers sax hech P.S.-t mech :))))

    Like

  2. Narekասում է՝

    Kost jan et P.S.-@ hani, lsaranit mi 50% tokos@ kkori. Bayc amen depqum voxchunum em naxacernutyunt.

    Like

  3. Aram Antinyanասում է՝

    Շատ լավ բան ես մտածել հարգելի պրն Նակալյան: Անձամբ ես վաղուց մտածում էի, որ քո նման տաղանդաշատ և վառ անհատականությունը պարզապես պարտավոր ա սեփական բլոգն ունենալ: Բայց ոնց որ ասում են լավ է ուշ, քան ավելի ուշ: Ուրախ եմ, որ վերջապես որոշեցիր դա անել: Չեմ խոստանում մշտապես հետևել, բայց հետաքրքիր թեմաների դեպքում հաճույքով կմասնակցեմ քննարկումներին: Պոտենցյալ թեմաներիդ ընտրությունն արդեն իսկ հետաքրքիր ա, հետաքրքիր ա նաև ոճդ, որի մասին քեզ երբեք չեմ ասել, ու երևի չէի էլ ասի, քանի դեռ իմ ղեկավարության տակ էիր գործում: Մաքսիմալ ազատ, մաքսիմալ շատ կատակներով, հումոր, սատիրա, կապ չունի: Դու դա կարում ես: Գազդ չթողես: Ամենակարևորն էնտուզիազմնա, որը դու հաստատ ունես: Կաջողություն եմ մաղթում: Կօգնեմ ինչով կարող եմ 😉

    Like

Թողնել պատասխան

